0 produkter


Vis indkøbskurv

Handels- og leveringsbetingelser

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på logistik-service.dk skal du igennem 6 trin.
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
6. Når du foretager et køb logistik-service.dk, vil vores system automatisk sende dig en bestillingsoversigt via e-mail. Ordrebekræftelse og faktura sendes til dig via e-mail i forbindelse med afsendelse af ordren.

Bestilling

På logistik-service.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.
Når du handler med logistik-service.dk indgås aftaler på dansk.
Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til shop@logistik-service.dk.

Betaling

På logistik-service.dk kan der betales med:

Dankort
Visa / Dankort
Mastercard / Maestro
Visa
Visa Electron

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra logistik-service.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Fragt

For at få dine varer leveret skal du betale fragt. Uanset hvor meget du køber, koster forsendelsen 39 kr.

Levering

Levering sker med GLS. Leveringstiden er 1-2 hverdage. Logistikservice leverer til samtlige GLS Pakkeshops i Danmark dog ikke Færøerne eller Grønland.

Forretningsbetingelser

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på logistik-service.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde som den er modtaget. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart væsentligt forringer varens salgsværdi.
Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Logistikservice A/S, Fanøvej 6, 4060 Kirke Såby.
Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
Den eneste omkostning du har når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder returformularen på vor netbutik. Du finder formularen her Returseddel.pdf
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (Reklamation)

Når du handler på Logistik-service.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.
Varen skal sendes til:
Logistikservice A/S, Fanøvej 6, 4060 Kirke Såby.

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Brug gerne vores RMA skema her Returseddel.pdf. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på logistik-service.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
• Navn
• Adresse
• Telefonnummer
• E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Logist